Styly jógy, které nabízím

Jóga znamená obnovení spojení - spojení individuálního Já s nejvyšším Bytím. Jóga zahrnuje fyzická, duševní a duchovní cvičení.

V současné době je velká pozornost věnována především fyzické praxi (všechny novodobé styly se odvozují z hatha jógy). Jóga ale nepracuje pouze s fyzickým tělem (svaly, šlachy, klouby). Díky ásánám stimulujeme vnitřní orgány, žlázy s vnitřní sekrecí, ale také energetická centra (čakry), pracujeme s emocemi a energií našeho těla prostřednictvím kontrolovaného dechu (pránajáma).

Ásanová praxe je úžasná pro všechny – ať už máte nějaký zdravotní problém nebo omezení, chcete se jen tak trochu protáhnout, pořádně zapotit nebo prostě zklidnit mysl, odbourat stres a napětí. Jógu mohou cvičit všichni bez ohledu na věk. Stačí si jen vybrat styl jógy vhodný právě pro Vás.

ga pro všechny

Lekce začíná zklidněním, krátkým dechovým cvičením. Po krátkém protažení a rozhýbání těla následují jógové sekvence s konkrétním zaměřením. Důraz je kladen na anatomicky optimální (zdravé) provedení pozic a soustředění se na dech. Dostatek prostoru je věnován individuálním modifikacím pozic a sebe-korekci. Závěrem se opět zklidníme a přejdeme do relaxace.

Vinjása jóga

Dynamičtější, fyzicky náročnější styl, přechody mezi pozicemi často tvoří vinjása (sled pozic, které se střídají v rytmu dechu). Při praxi se řídíme dechem, který nás vede. Předpokládá se určitá znalost jógových pozic. Vycházím se stylu Core Strength Vinyasa Yoga®, který vytvořila Sadie Nardini. Důraz je kladen na fluidní pohyb, nastavení těla v přechodech, anatomicky optimální (zdravý) pohyb a pozice pro každého.

Yoga Shred®

Tento styl smysluplně a efektivně spojuje jógu a anatomicky optimální fitness cvičení. Yoga Shred® je kombinací jógy a HIIT (High Intensity Interval Training). Získáte stabilitu, balanc a odolnost (jógy) společně s posílením kardia, vyrýsováním svalů a transformací celého těla (HIIT).  Každou pozici / pohyb lze modifikovat podle kondice či zdravotních potřeb.

Jóga pro těhotné / Gravid jóga

Jóga uzpůsobená pro těhotné. Na lekcích věnujeme pozornost především správnému postavení páteře za podpory plného jógového dechu. V pomalejším tempu budeme budovat sílu nohou, paží a zádového svalstva a protahovat nejvíce zatěžované partie. Zaměříme se na ásany, které pracují s oblastí pánve a kyčlí, jemně rozproudíme lymfu, zaženeme bolesti zad. Pomocí dechových a relaxačních technik budeme hledat klid a balanc v životě, který od nynějška sdílíme s malým človíčkem. Maminky více čtěte zde

Jóga po porodu

Lekce jsou určeny pro všechny ženy po porodu, které o sebe chtějí pečovat v období po šestinedělí a poté. Poporodní období je nesmírně citlivé jak emocionálně, hormonálně, tak fyzicky. Více zde

Objevil jsem v sobě pouze jedinou skutečnost: že nadechuji a vydechuji. A tak i všechno, co nadechuje a vydechuje, je skutečné. A protože jsem nalezl tuto skutečnost v každém, objevil jsem sebe sama v každém člověku a každého člověka v sobě.
Jógi Bhadžan